Mivel foglalkozik a Társ a bajban – Személyi Sérültekért Egyesület?

Személyi sérüléssel járó balesetek sérültjeinek szeretnénk teljes körű segítséget nyújtani. Azért hoztuk létre az Egyesületet, hogy elősegítsük a baleseti kártérítés kultúrájának elterjedését, erősítsük a felelős és előrelátó gondolkodást, és segítsük a balesetet szenvedett személyeket, hogy hozzájussanak jogos járandóságaikhoz, szükség esetén a felépüléshez és az újrakezdéshez szükséges eszközöket, lehetőségeket, szolgáltatásokat igénybe vehessék.

Kiknek nyújtunk segítséget?

Bárkinek, aki személyi sérüléssel járó balesetet szenvedett önhibáján kívül, vagy ilyen balesetben veszíttette el hozzátartozóját, legyen az közlekedési vagy munkahelyi vagy bármely egyéb baleset.

Milyen ügyekben tudunk segíteni:

–        Közlekedési baleset
–        Munkahelyi baleset
–        Közterületi elcsúszásos baleset
–        Tömegközlekedési baleset
–        Épületről leeső tárgy okozta baleset
–        Házi- vagy vadállat által okozott baleset
–        Sportbaleset
–        Rendezvényen bekövetkező baleset
–        Egyéb személyi sérüléses balesetek

Valóban ingyenes a szolgáltatás?

Ingyenes kártérítési tanácsadással állunk a hozzánk fordulók rendelkezésére. Felkeresve munkatársunkat elérhetőségeink bármelyikén 24 órán belül visszajelzünk a baleseti kártérítési problémákkal kapcsolatban. Az előzetes helyzetértékelés és tanácsadás, az adatlap kitöltése és megküldése utáni előzetes szakértői vélemény teljesen ingyenes.

Az Egyesület vállalja a peres képviselet ellátását?

Nem, azonban az Egyesület által országosan kiépített személyi sérülésekre szakosodott jogi tanácsadó és szükség esetén teljes körű képviseletet ellátó partnerekkel állunk a károsultak és hozzátartozóik rendelkezésére!

Jogi partnereink Pest, Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok, Békés, Csongrád, Bács-Kiskun, Fejér, Komárom-Esztergom, Baranya, Somogy, Zala megyékben is elérhetőek, szükség esetén személyesen is felkeresik a mozgásképtelen sérülteket.

Amennyiben a velünk együttműködő biztosítási szakjogász partnerünk megbízást kap az ügy képviseletére, nagy gyakorlattal rendelkező, szakképzett szakértői csapat képviseli a kártérítési ügy teljes folyamata alatt.

Ez a képviselet az eljárás ideje alatt az ügyfélnek nem kerül pénzébe, mert a feladatot partnereink kizárólag sikerdíj fejében vállalják, azaz csak a megnyert és elnyert kártérítés mértékének megfelelően kell a képviseletért ellentételezést fizetni.

 

Milyen előnyökkel jár az egyesületi pártoló tagság?

  • Az egész világra a nap 24 órájára kiterjedő balesetbiztosítást kap minden tagunk,
  • Egészég asszisztencia keretében 0-24 órás Teledoktor szolgáltatás, szakorvosi vizsgálatok leszervezése,
  • Egészég asszisztencia keretében évente 250.000Ft összeghatárig Röntgen, EKG, MRI, Ultrahang, CT PET-CT vizsgálatok és azok 5 munkanapon belüli leszervezése,
  • Pártolótag plusz csomag esetén további otthon assistencia
  • Pártolótag extra esetén további gépjármű assistencia
  • 10%-os kedvezmény biztosítunk a Magyarországon egyedülálló alvásdiagnosztikai vizsgálatból az elalvásos balesetek megelőzése érdekében.
  • TB által nem támogatott, egyedi méretre gyártott, illetve forgalmazott gyógyászati segédeszközök, termékek esetében 5%-os kedvezmény (az akciós termékek kivételével).
  • Ingyenes GYSE-szaktanácsadás az Ortoprofil boltjaiban és további telephelyeiken.
  • Ortoprofil Bolthálózat keretei között szervezett szakrendeléseken, a szakrendelési vizsgálati díjából 5%-os kedvezmény.
  • Minden pártoló tag részére évenként 1x ingyenes talpdiagnosztikai mérést, és talpbetét rendelés esetén 3% kedvezményt biztosítunk a betét árából a kijelölt Ortoprofil szaküzletekben.

Kik állnak a háttérben? Kik nyújtják a szolgáltatásokat?

Az egyesület által kínált szolgáltatásokat a saját területükön sok éves tapasztalattal rendelkező, nagy múltú szolgáltatók együttműködése adja.

  • A Prevent balesetbiztosítási fedezetet a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe biztosítja.
  • Az egészségügyi szolgáltatások országos szervezését, az egészségbiztosítási védelmet, és az egyéb assistance szolgáltatásokat a Europe Assistance Magyarország Kft. adja.
  • A Benyovszky Orvosi Központ az Egyesület kiemelet magánegészségügyi szolgáltató partnerekén biztosítja a kedvezményes alvásdiagnosztikai vizsgálatot.
  • Az Ortoprofil Kft. mint az Egyesület kiemelt partnere biztosítja a kedvezményes a Tb álta lnem támogatott kedvezményes gyógyászati segédeszközöket, és az ingyenes GYSE-szaktanácsadást.

Hol érvényesek az assistance szolgáltatások?

Magyarország területén belül.

Hogyan lehetek tag?

Az online regisztráció egyszerűen és kényelmes elvégezhető. Ha csatlakozni szeretnél az Egyesülethez, kattints, a Prevenciós programokra, amely felületen belül kiválasztod a számodra leginkább megfelelő tagsági programot, és bank- vagy hitelkártyával azonnal ki is tudod fizetni a tagdíjat.

Hogyan kell fizetni a tagdíjat?

Bank- vagy hitelkártyával, egyszerűen és kényelmesen. Az első éves tagdíjat a csatlakozáskor fizeted. Ezt követően a folyamatos tagdíjak fizetését az esedékesség előtt 30 majd 15 nappal jelezzük részedre.

Felmerül –e további költség?

Az éves tagdíjon felül további költség nincs.

Mi történik, ha nem fizetem a tagdíjat?

  • Amíg az első tagdíjat nem fizeted meg, addig nem jön létre a tagsági jogviszonyod, így addig a tagsággal járó szolgáltatásokat sem tudod igénybe venni.
  • Ha a folyamatos tagdíjat – második évtől kezdődően – az esedékesség hónapjában nem fizeted be, akkor a hónap végéig folyamatosan élhetsz a tagsági programod által nyújtott szolgáltatásokkal.
  • Ha az esedékesség hónapjának elteltével sem sikerül rendezni a tagdíjat, akkor a tagságod megszűntetésre kerül, és az ehhez tartozó baleset biztosítási védelmet és egyéb szolgáltatásokat sem használhatod. Ez esetben is visszavárunk, bármikor újból egyesületi tag lehetsz!

Van-e bármilyen kötelezettségem, feladatom pártoló tagként?

Pártoló tagként semmilyen kötelezettség, feladat, közgyűlésen történő részvételi elvárás nincs. Pártoló tagság a felelős gondolkodást valósítja meg, igen kedvező feltételekkel, szolgáltatásokkal.

Hogyan léphetek ki az egyesületből?

Az Egyesület képviselőjéhez intézett írásbeli nyilatkozattal tudod jelezni a kilépési szándékodat. A kilépés 15 nap múlva lép hatályba. Kilépni a tagdíjjal rendezett időszak végével tudsz. Ez esetben is visszavárunk, bármikor újból egyesületi tag lehetsz!

Mikortól vehetem igénybe az balesetbiztosítási, egészségbiztosítási és egyéb szolgáltatásokat?

A balesetbiztosítási, és egyéb kedvezményesen igénybe vehető szolgáltatásokat – az első éves tagdíj megfizetését követően – már a csatlakozást követő naptól használhatod. A választott pártoló tagi csomaghoz tartozó egészségbiztosítási és egyéb asszisztance szolgáltatásokat az igénybevételi nyilatkozat részünkre történő megküldését követő naptól veheted igénybe.

Mit nyújt a Teledoktor szolgáltatás?

0-24 Teledoktor orvosi tanácsadó vonal szolgáltatás hívásával az alábbi szolgáltatások érhetők el:

  • Tájékoztatás az egészségügyi állapotról
  • Tájékoztatás betegség esetén a teendőkről
  • Orvosi szakkifejezések, kórházi zárójelentések magyarázata
  • A laboratóriumi eredmények és ezekből eredő összefüggések magyarázata
  • Orvosi eljárások magyarázata
  • Diagnosztikai és szakorvosi vizsgálatok leszervezése

Hányszor vehetem igénybe a Teledoktor szolgáltatás egy évben?

A szolgáltatás évente korlátlan számban igénybe vehető.

Milyen diagnosztikai vizsgálatokat lehet igénybe venni?

  • Röntgen
  • EKG
  • Ultrahang
  • MRI,
  • CT,
  • PET CT.

Milyen szakorvosi vizsgálatok leszervezésére van lehetőség?

Szakorvosi vizsgálatok szervezése a Biztosított bejelentésétől számított max. 5 munkanapon belüli időpontra ( Budapesten és a megyeszékhelyeken) az alábbi egészségügyi szakágakban:

  • nőgyógyászat
  • belgyógyászat
  • urológia
  • fül-, orr-, gégészet
  • szemészet
  • bőrgyógyászat

Milyen háztartási vészhelyzetek esetén tudom igénybe venni a szolgáltatást?

Vészelhárítás az alábbi szakmákban lehetséges:

  • Villanyvezeték szerelés
  • Vízvezeték-szerelés
  • Dugulás-elhárítás
  • Gázvezeték szerelés
  • Zárszerelés
  • Üvegezés

Mekkora összeghatárig és évente hány alkalommal vehető igénybe a háztartási vészhelyzet szolgáltatás?

Eseményenként bruttó 35.000Ft összeghatárig, évente nem korlátozott számban.

Milyen költségeket vállal át a háztartási vészhelyzet szolgáltatás?

  • Egyszeri kiszállási díj
  • Rezsióradíj
  • anyagköltség

Mikor kell bejelentenem a háztartási vészhelyzetet?

Azonnal, de legkésőbb a keletkezésétől számítva 24 órán belül kell jelentenie a … telefonszámon.

Milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni gépjármű assistencia keretén belül?

  • Információ szolgáltatást (legközelebbi benzinkút, márkaszervíz, bérautó)
  • Helyszíni javítás műszaki meghibásodás vagy közlekedési baleset esetén
  • Autómentés, autómegőrzés a biztosított esemény helyszínétől 50 km-en belül

Hol tudom bejelenteni az assistance szolgáltatások igénybevételét?

A Biztosító közreműködője élőhangos, nonstop telefonos információs és segítségnyújtási asszisztencia- szolgáltatást működtet az alábbi telefonszámon: +36(1)458-4481

Kérjen ingyenes tanácsadást!